Veelgestelde vragen


over Cadora
Wat is Cadora?

Cadora is de grootste en meest gevarieerde collectie cadeaubonnen in de Benelux. 24/7 kun je via internet cadeaubonnen uitkiezen en bestellen voor vrienden, familie, klanten of collega’s. De cadeaubonnen worden bij jezelf of bij de gelukkige afgeleverd per e-mail of per post thuis.

Is Cadora ook voor bedrijven?

Jazeker. Cadora is een bijzonder vernieuwend relatiegeschenk voor klanten, partners of medewerkers. Voor bedrijven is er eveneens een bijzonder eenvoudige bestelprocedure.

Welke bonnen zijn er zoal?

Cadora bevat honderden bonnen, voor elk wat wils. Er zijn bonnen voor jong en oud, voor man en vrouw, voor avonturiers en levensgenieters. Cadora bevat enerzijds fysieke cadeaubonnen (die we per post bij jouw of bij de gelukkige afleveren) en anderzijds elektronische cadeaubonnen (die we doormailen naar de ontvanger of naar jezelf).

Wie kan er Cadora bonnen bestellen? En waar worden ze geleverd?

Van over de hele wereld kun je cadeaubonnen bestellen bij Cadora. Fysieke cadeaubonnen leveren we enkel in de Benelux. E-bonnen kunnen we uiteraard wereldwijd uitsturen.

bestellen via Cadora
Hoe doe ik een bestelling bij Cadora?

Ja, dat kan. Maar per bestelling kan je slechts 1 e-mailadres of 1 leveradres kiezen. Als deze fysieke cadeaubonnen en digitale bonnen voor dezelfde gelukkige zijn, hou er dan rekening mee dat ze niet tegelijk zullen aankomen.

Ik heb een Cadora voucher ontvangen. Wat nu?

Met die Cadora Voucher kun je naar hartenlust shoppen in de collectie cadeaubonnen. Bij de afrekening kun je dan de code invullen die op jouw Cadora Voucher staat. De waarde van de Cadora Voucher wordt dan afgetrokken van het totaal van jouw bestelling. Als je verschillende Cadora Vouchers ontvangen hebt, dan kun je de respectievelijke geschenkcodes achter mekaar invullen in het overeenkomstige veld. Cadora telt dan de waarden van de verschillende Vouchers op en trekt het totaal af van het te betalen bedrag.
De codes kunnen ook op de pagina Cadora voucher ingegeven worden, hier worden de codes bewaard tot je een volgende bestelling plaatst.

Kan ik fysieke bonnen en e-bonnen in één bestelling combineren?

Ja, dat kan. Maar per bestelling kan je slechts 1 e-mailadres of 1 leveradres kiezen. Als deze fysieke cadeaubonnen en digitale bonnen voor dezelfde gelukkige zijn, hou er dan rekening mee dat ze niet tegelijk zullen aankomen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra je besteld hebt, ontvang je een bevestigingsmail met de details van jouw bestelling.

Ik heb digitale bonnen besteld, maar ik krijg geen e-mail. Wat nu?

Het kan gebeuren dat een mail niet goed aankomt.

  • Gelieve eerst te checken of de mail niet door jouw spamfilter geblokkeerd werd;
  • info@cadora.be aan te duiden als safe sender.

Als de mail daarna nog niet doorkomt, stuur dan een mail naar info@cadora.be. We mailen de digitale bonnen dan opnieuw naar jou door. Let wel: elke digitale bon heeft een unieke controlecode. Zelfs als hij verschillende keren doorgemaild en/of afgedrukt wordt, hij kan toch maar één keer ingewisseld worden.

online betalen
Hoe betaal ik mijn bestelling?

Online betalen kan met MasterCard, Visa en Maestro (de internationale service op jouw gewone bankkaart). Hou in die gevallen steeds jouw kaart bij de hand. Afrekenen kan ook met de pc-bankingpakketten van KBC, Dexia en ING. Cadora legt daarvoor op het einde van de bestelprocedure een link met het pakket dat je gebruikt. Als je dat wilt, kun je ook betalen per gewone overschrijving. Tijdens de bestelprocedure hou je de betaalgegevens bij. Let wel: we voeren jouw bestelling pas uit als het geld op onze rekening staat. En dat kan voor sommige banken wel enkele dagen duren. Schrijf dus tijdig over! Als we jouw betaling binnen de 14 kalenderdagen niet ontvangen, zien we ons genoodzaakt de bestelling te annuleren.

Is het wel veilig om mijn betaalgegevens op deze site in te vullen?

Betalingen bij Cadora verlopen via onze gecertificeerde partner Ogone. Die heeft jaren ervaring opgebouwd met beveiligd online betalen. Lees alles over de werkwijze van Ogone.

Kan ik een factuur krijgen van mijn bestelling?

Natuurlijk. Helemaal aan het eind van de bestelprocedure vraagt Cadora je of je een factuur nodig hebt. Je kunt dan jouw facturatiegegevens invullen. Voor bestelling met een betaling van minder dan €100 wordt een administratieve kost aangerekend.

verzendingen
Hoe lang duurt het voor mijn cadeaubonnen geleverd worden?

Van de fysieke bonnen kan een groot aantal binnen de 48 uur geleverd worden – als je ze tenminste vóór 12 uur bestelt én als De Post ’s anderendaags werkt.

Wat als de gelukkige ontvanger niet thuis is bij de levering?

De postbode brengt het pakket mee op zijn dagelijkse ronde. Hij heeft soms wel een handtekening nodig vóór hij het pakket mag afgeven. Geeft de gelukkige niet thuis, dan kan hij zijn pakket afhalen in het dichtstbijzijnde postkantoor, wanneer hem dat het beste uitkomt.

Hoe zit het met transportkosten?

De levering van elektronische cadeaubonnen is altijd gratis. Voor de levering van fysieke cadeaubonnen vragen wij volgende transportkosten :

LandVerzendkosten
België€ 5,95
Nederland€ 8,95
Duitsland€ 10,95
Frankrijk€ 10,95
Luxemburg€ 9,95
Dat Bedrag komt dan bovenop de waarde van de cadeaubonnen.